wtorek, 1 lipca 2014

luuudzie!

W h&m kapelusze po dysze! 10 zł (słownie: dziesięć zetów)!




8 komentarzy:

  1. Nieee maaaam siłyyyy :D Iść do H&M :D Może zlecę babci :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu pomyślałam, że mowa o moim zakupoholiźmie;) zleć, bo ja - choć jestem miszczuniem- nie mam pomysłu na zapakowanie kapelusza do wysyłki ;)

      Usuń
    2. :D a wiesz? u nas być może WYDARZENIE za moment. Ewka chce jechać do babci. niby nic, nie? ale ona chce sama, babcia ma po nią przyjechać i ją zabrać. no mówi i ma! babcia w piątek wjeżdża do Poznania, w sobotę lecą nach Berlin :)

      Usuń
    3. a wiesz? a wiesz, że u nas TEŻ! TO SAMO! hahah niezły numer:) co prawda, mamy mniejszy zasięg, ale debiut to debiut, nie? jak to znosisz?:)

      Usuń
    4. jako że po pierwsze chce do mojej mamy, znoszę to bardzo dobrze ;D

      Usuń
  2. fajna cena za fajny kapelusz :)
    pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń