poniedziałek, 24 czerwca 2013

Mało nas, mało nas...

Przyznaję, mało nas było...Mało w wersji czytelniczej, mało w wersji komentującej, mało w wersji pisarskiej...można wręcz powiedzieć- zaszyłyśmy się. Lenon u Dziadków. Ja na uczelni. Koniec semestru dał mi się ostro we znaki. Potrzebuję odpoczynku. Turlania się z Lenonem po trawie, basenowych harców, biegania na bosaka! I książek! Papierowych! Bo ostatnio tylko w wersji audio. Książki chcę chłonąć. Amen. 
Na znak, że wracam do świata, pomalowałam pazury na pistacjowo. Nie tylko u stóp! 

Poniżej skrót tygodnia. W roli gwiazdy-jedyny, niezastąpiony i Dziewczyński Do Granic Możliwości Lenusiak!












10 komentarzy:

  1. Leżak, basen.. Boże jaka pogoda! Ja nie mogę na to patrzeć, u nas wciąż leje, w porywach do 17 stopni mamy... Lenka cudnie w sukienkach wygląda, uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszę Cię, u nas też dziś lało...Lenusiak jest ostatnio tak dziewczyński, że nawet w spodniach nie bardzo chce śmigać...:) nawet buty na obcasie ma już w planach:D jak będzie "DUZA"

      Usuń
    2. Och, pamiętam ten okres, kiedy spodnie stały się niegodne księznicki. Poczekaj, będzie weselej, szczególnie zimą, kiedy tyłek podwiewa.
      Nie wiem, co Lena ma na stopach, ale fajne takie z kokardkami.
      Ciesz się, że semestr się kończy, co zwiastuje pistacja nie tylko na paznokciach stóp :)

      Usuń
    3. na stopach ma nju espadrylki, czytaj:"dorosłe buty bez palców" "bo mamusia ma takie"
      Mamusia ma bez kokardek i tej eleganckiej gumeczki, którą sama Dziewczynie wszyła, bo jej się te dorosłe buty stópki nie trzymały w locie:)

      Usuń
    4. Mamuśka, w takim tempie zanim się obejrzysz, Lenon wyląduje na studiach

      Usuń
    5. jakbyś zgadła! mała nie chce iść do przedszkola, do szkoły planuje od razu i każe sobie plecak kupować! szalone mam dziecko!

      Usuń
    6. oj, chyba musisz ją poznać z moimi glutami, przybiliby sobie piąteczkę

      Usuń
  2. ale wspaniały skrót, wracajcie bo ja mam niedosyt dziewczynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meldujemy się na posterunku! prześlemy Ci dawkę "luziowej" energii:D

      Usuń