poniedziałek, 6 maja 2013

Liebster Award i Liebster Sonntag

 

Niedziela była słoneczna. W końcu! Na na na na! Niedziela była piękna! Tak piękną niedzielę można spędzić tylko w parku. A jeśli ma się pod ręką taki park, jakim jest Ogród Doświadczeń, to nie ma się nawet nad czym zastanawiać! Jechać, biec, czym prędzej! Świetna sprawa. 

Tylko spójrzcie! 

Więcej informacji TU




Za pamięci! 
Tasha nominowała mnie do Liebster Blog Award. Jeszcze raz dziękuję! Postanowiłam tym razem nie odkładać odpowiedzi na później i później, bo wstyd się przyznać, że z poprzednimi nominacjami nie rozprawiłam się do dziś. A więc, do dzieła!
Oto moje odpowiedzi na pytania Nataszy:

1. Czym lubisz się otaczać?
 A może być KIM? Bo od razu przyszło mi na myśl- mądrymi ludźmi. A CZYM? Zdjęciami Lenona.

2. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
 Wstawiam wodę na kawę. I słyszę głos Lenona: "Wstajemy????"

3. Piosenka, która pobudza emocje?
http://www.youtube.com/watch?v=AoIPQ6M2AEA

4. Ukochane kwiaty?
Niezapominajki i konwalie. 

5. Codzienny rytuał, coś co  być musi ( np poranna kawa;) ) ?
Choć kawałeczek czekolady...

6. Smsy czy telefon?
 Telefon. 

7. Uzależnienie?
 Bez zastanowienia- ZAKUPY.

8. Wymarzona fryzura?
Długie włosy, których żadnym sposobem nie jestem w stanie zapuścić.

9. Czego nigdy na siebie nie włożycie?
 Białych kozaczków i krótkiej mini! 

10. Największy strach?
O bliskich.

11. Na co będziesz spoglądać za 20 lat?  
 Mam nadzieję, że na własny ogród z własnego domu.

13 komentarzy:

  1. o jeżu, jaki fajny ogródek!!!
    no coś ty? nie założyłabyś białych kozaczków i mini??? :)))))))))))))))
    (mnie się kiedyś śniło, że otworzyłam swoją szafkę z butami, a tam zamiast moich normalnych butów same białe kozaczki - to był dopiero koszmar;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. snu nie zazdroszczę! aaaa! choć zaczęłam się teraz zastanawiać, czy wolałabym białe kozaczki czy te różne buty-dziwolągi szpilki bez szpilki, które nosi Doda:D

      Usuń
  2. Jakie rewelacyjne odpowiedzi!:)))usmiecham sie do Was zza ekranu:)));*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ogród fajny!! Lubie to;))) Tez marza mi sie dlugie wlosy, gorzej ze juz poraz ktorys telefon w lapie trzymam by do fryzjera wykrecac...ale jeszcze nie, nie wykrecilam..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogród zrobił na mnie niesamowite wrażenie! wow!
      ja włosów nawet nie próbuję zapuszczać, bo zazwyczaj męczę się miesiąc-dwa i potem stwierdzam, że wyglądam beznadziejnie i ścinam...gdyby tak można było mieć od razu długie:P

      Usuń
  4. jakie świetne miejsce! ostatnie marzenie - mam podobne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matka, podesłałabyś trochę weny, Lena zawsze tak pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłam posłańcem! 3 kilo! :P
      pisałam Ci już o naszych bataliach modowych, to efekt!:D

      Usuń
  6. a propos długich włosów... jutro lecę swoje skrócić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skróciłam w czwartek hehehhe chłopczyca! nie inaczej:)

      Usuń