piątek, 30 listopada 2012

Odliczacie już do świąt?

My, oczywiście, zaczynamy jutro!






19 komentarzy:

  1. Ktoś tu się nieźle narobił :)
    Odliczam, choć mniej entuzjstycznie wiedzą, że skład na święta niepełny będzie. Troszku przeto smutnawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama wiesz, jakie to odprężające taka robota:)
      rozumiem...to skład przecież decyduje o całej magii świąt...

      Usuń
  2. piękny kalendarz adwentowy. Ktoś ma ewidentnie talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny!! Dużo pracy w niego włożyłaś ;)Nigdy nie próbowałam nic z filcu zrobić, ale widzę, że to bardzo podatny materiał ;) A jak Lenon? Nie ciekawy co tam w kieszonkach? Jagoda już dziś próbowała namówić mnie na otwarcie pierwszej kopertki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była przyjemna praca:) filc to rzeczywiście wdzięczny materiał:) spróbuj- spodoba ci się ;) a jakże- Lenon robił niezłe podchody do kieszonek! Podchodziła, przyglądała się i pytała: "Mamusiu,a mogę tylko dotknąć?":)Kiedy zobaczymy wasz kalendarz?:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki:) a Lenka i Kika mają swoje kalendarze?:)

      Usuń
  5. Boski!!! I jakie czekanie na święta będzie przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenuśka siedzi i patrzy w niego jak w ołtarz:)

      Usuń
  6. no, to to jest dopiero kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wasz za to jest unikatowy! bardzo mi się podoba:)

      Usuń
  7. ja wiedziałam, że będzie cudny, Marlo Igłoręka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh...dzięki:) Nożycoręki to może jakiś mój daleki kuzyn :)

      Usuń
  8. Przyznaj sie ile pracowalas nad tym malym cudenkiem? ;) ale ile to radosci dla Twojej pociechy. Mozesz byc z siebie dumna - jest bardzo urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa wieczory:) nawet nie noce:)och, radość pociechy- bezcenna!

      p.s. jak poszukiwania puzelkowych literek?

      Usuń
    2. poszukiwania marnie...

      Usuń
    3. ja jeszcze nie miałam kiedy podjechać do pepco, jak zbadam temat dam ci znać, ok?:)

      Usuń
  9. Ok, ok, dziekuje i czekam na info :)

    OdpowiedzUsuń