wtorek, 6 listopada 2012

Wyniki candy

Szast, prast! Bez zbędnych wstępów i przynudzania. Moje wtorki są intensywne, więc wybaczcie brak eleganckiej dokumentacji z przebiegu losowania. Lenon był nieco zawiedziony małą ilością karteczek do gmerania i rozrzucania do po dywanie, ale z obowiązków wywiązał się wzorowo :) Mała, sprytna rączka wylosowała mamęjagody! Gratulujemy i prosimy o zamówienie koszulkowe oraz adres do wysyłki! Przy okazji dziękujemy wszystkim uczestnikom candy i wszystkim Czytelnikom za śledzenie naszych perypetii na co dzień i od święta!


7 komentarzy:

  1. no tak, zawsze jak coś odłożę na później, to zapominam :/
    gratulację dla szczęściary! :)
    PS co tam w Ikei kupiłaś? w sensie - z drobiazgów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, prawie nic... wyobrażasz to sobie??? wpadliśmy do ikea w mega pędzie, spiesząc się do rodzinki, złapaliśmy wyrko, stwierdziliśmy niewymiarowość lenonowej kołdry uniemożliwiającą zakup całkiem fajnej pościeli i udaliśmy się do kas, gdzie całe szczęście w trakcie stania w mega kolejce mogłam pobuszować w ozdobach świątecznych:)mam taśmy i karneciki do prezentów, resztę oblukałam na zapas:) pozostaje mi teraz praca nad sprytnym uzasadnieniem kolejnej wizyty:)

      Usuń
  2. AAA ooo to ja, to ja!! hihi haha ;)) Ok. Ciesze sie.
    :) Ale fajnie... Odezwę się jutro jakoś, bo zaraz do Polski jedziemy na długi weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam cierpliwie i jeszcze raz gratuluję! samych wspaniałości w Polsce! ściskam ciepło!

      Usuń
    2. Marlo, przepraszam za opóźnienie, jestesmy spowrotem w Holandii, strasznie sie pochorowałam... prawie kompa nie tykałam..uff, i taki to był weekend... Uff, wiesz szukam adresu meila zeby coś CI skrobnąć ale nie mogę znaleść. Proszę przeslij mi meilika do mnie na gosiaajon@gmail.com. To napisze Ci adresik. Bo preferencji co do malunku nie mam, pozostawiam to Twoim zdolnym raczkom ;) Sciskam!

      Usuń
    3. W porządku:) wracaj do zdrówka! Mam nadzieję, że choroba nie popsuła Wam wyjazdu:) czekaj na maila:)

      Usuń