piątek, 7 grudnia 2012

Zarządzenie.

Po mikołajkowych wrażeniach pora na odrobinę spokoju, wyciszenia.



No, może umiarkowany spokój...


Dziś ogłaszamy dzień bez pośpiechu.

Ok. Brak pośpiechu to także pojęcie względne. Właśnie przygotowania porannej kawy przerwał mi okrzyk: "Mamo! Włącz mi piosenkę! O myciu zębów mi włącz! Włącz mi, włącz!".

Zatem-obojętnie, jak dziwacznie to brzmi- "dzień względnego braku pośpiechu" uważam za rozpoczęty. Ach! Jeszcze jedno! Kolejka ma dyspensę. Zasuwa od rana. Na to się już nic poradzić nie da:)

14 komentarzy:

  1. Bajka!
    (Marlo zajrzyj jeśliś nadal zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądałam już rano:) wspaniałe wieści:)jestem w trakcie tworzenia poematu!

      Usuń
  2. Wspaniałe getry - ocieplacze; cudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne getry!!! O tak dzień bez pośpiechu to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak trochę wstyd się przyznać, że biegałyśmy w pidżamach do 16ej!:)

      Usuń
  4. Matko Lenonowa (czy Lenowa powinno być?) podziel się lenistwem i "względnym brakiem pośpiechu". A jak będziesz wysyłaś moją działkę, dołącz instrukcję obsługi, bo tak naprawdę nie wiem, co z czym i jak to ugryźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie, że wyślę! już nie będę taka samolubna! instrukcja będzie rysunkowa, ok? (ja z Papasiątkiem plackiem na sofie:))Drugiego wychowawczego nie planuję, więc pierwszy cisnę jak cytrynkę;)

      Usuń
    2. jeśli to będzie komiks, zacznę Cię wielbić i składać Ci pokłony ;)

      Usuń
  5. aaaaaaaaleeeeeeee getry!
    śliczna córa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a my miałyśmy dzień totalnej zabawy :) książki, farby, hamaki, działo się dziś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hamak- rewelacja! kiedyś zbudują taki stół, że i mnie utrzyma:)u nas: książeczki były, kolejka-zasuwała, tylko spacer sobie odpuściłyśmy i zdarzyła się rzecz niespotykana- Lenuśka w ciągu dnia stwierdziła, że poleży przez chwilę.

      Usuń
  7. kalendarz adwentowy to na ścianie??? ale masz pomysły??
    a getry superaśne!

    OdpowiedzUsuń